Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ο καλύτερος τρόπος για τη μείωση των ΡΥΠΩΝ και ΒΕΝΖΙΝΗΣ

Καταρχήν φίλοι μου αγαπάμε το ''εργαλείο μας''αλλα σεβόμαστε και την φύση..παρακάτω θα σας βαλω μερικές χρήσιμες συμβουλές για την μειωση των εκπομπών ρύπων του αυτοκινήτου μας.Να λοιπόν πως θα βελτιώσετε την επίδρασή του στον πλανήτη και θα εξοικονομήσετε και λίγα χρήματα, αν μάθετε να οδηγείτε το αυτοκίνητο με τρόπο που να διανύει τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση.



  • Προσέξτε πρώτα-πρώτα την ταχύτητά σας. Μπορεί να παρασύρεστε από βιασύνη και να μπαίνετε στον πειρασμό να οδηγείτε με μεγάλες ταχύτητες. Ωστόσο θα πρέπει να αποφεύγετε την οδήγηση σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 90 χιλιομέτρων την ώρα αν θέλετε να κάνετε οικονομία. Αυτό σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανόν να εμπλακείτε σε ατύχημα και θα έχετε καλύτερη απόδοση καυσίμου.
  •  Αυξάνοντας την ταχύτητα στα 105 χιλιόμετρα την ώρα καίτε 10% περισσότερο καύσιμο και στα 112 χιλιόμετρα έχετε χάσει το 75% της οικονομίας στο καύσιμο, με τους αριθμούς να γίνονται χειρότεροι από εκεί και πέρα. Καθώς η θερμοκρασία των μηχανών ανεβαίνει στις υψηλότερες ταχύτητες, αυτές καίνε τη βενζίνη πιο γρήγορα για να αντιμετωπίσουν τις αντιστάσεις του αέρα και του δρόμου.
       
  •  Μην παραλείπετε να παραμένετε στη δεξιά λωρίδα στους αυτοκινητοδρόμους, για λόγους ευγένειας προς τους άλλους που δεν έχουν συνειδητοποιήσει τα οφέλη της οδήγησης σε χαμηλότερες ταχύτητες. Αν όλοι οδηγούσαν με 90 χιλιόμετρα την ώρα θα εξοικονομούσαμε ένα δισεκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου κάθε χρόνο.
  •  Όλη η συζήτηση που γίνεται για την πίεση των ελαστικών είναι επίσης πολύ καλή ιδέα. Διατηρώντας τα ελαστικά στη σωστή πίεση αυξάνει η διάρκεια ζωής τους και βελτιώνεται η απόδοση του καυσίμου. Έτσι θα μένουν περισσότερα χρήματα στην τσέπη σας και η επίπτωση στο περιβάλλον από την οδήγησή σας θα είναι μικρότερη. Για κάθε 0,2 της ατμόσφαιρας κάτω από τη συνιστώμενη πίεση των ελαστικών χάνετε 1% της απόδοσης του καυσίμου.

  • Αυτό σημαίνει ότι, ως χώρα, χάνουμε χρήματα και αυξάνουμε τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου αν δεν συμπληρώνουμε την πίεση των ελαστικών. Τα ελαστικά κυλούν στο δρόμο πιο εύκολα όταν είναι πλήρως φουσκωμένα και λιγότερο εύκολα στην αντίθετη περίπτωση. Επίσης υπάρχουν μοντέλα ελαστικών που είναι κατασκευασμένα ώστε να ελαχιστοποιούν την αντίσταση κύλισης και έτσι έχουν ακόμη καλύτερη ενεργειακή απόδοση.

  • Άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι τόσο απλά όσο η αλλαγή των οδηγικών σας συνηθειών. Μήπως πατάτε το γκάζι για τη μέγιστη επιτάχυνση ανάμεσα στα φανάρια, μόνο και μόνο για να φρενάρετε στο επόμενο φανάρι; Γιατί να το κάνετε αυτό, όταν μπορείτε με μικρότερη επιτάχυνση να περάσετε το ένα φανάρι έστω κι αν σας πάρει λίγο παραπάνω χρόνο μέχρι να φτάσετε στο επόμενο; Όταν το κάνετε αυτό, ακόμη και ο χρόνος αναμονής σας θα είναι μικρότερος.

  • Το πιο συχνό ρολάρισμα του αυτοκινήτου είναι επίσης καλή ιδέα. Πολλοί κάτοχοι υβριδικών αυτοκινήτων το κάνουν αυτό αντί να πατάνε αμέσως το φρένο, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο όσοι οδηγούν συμβατικά αυτοκίνητα να μην ακολουθούν κι αυτοί την ίδια συνήθεια. Απλώς ρίχνετε καμιά ματιά πίσω για να προλάβετε πιθανά ατυχήματα ή να μην ενοχλείτε άλλους οδηγούς. Πατήστε λίγο το φρένο σας για να ειδοποιήσετε ότι επιβραδύνετε (τα φώτα ανάβουν πριν από την εμπλοκή των φρένων) αν θέλετε να είστε ασφαλής και ευγενικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου