Στη διαδικασία της πώλησης είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο αγοραστής θα προσπαθήσει να «παζαρέψει» την τιμή.
- Δείξτε μια σταθερότητα χωρίς υπερβολές.
- Ορίστε μια ελάχιστη τιμή εκ των προτέρων και λάβετέ την υπόψη σας σε όλη τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων.
- Αποφύγετε την άρνηση όλων των προσφορών.
- Προσπαθήστε να μην απορρίψετε το κλείσιμο μιας συμφωνίας εξαιτίας μια ελάχιστης χρηματικής απόκλισης. Θα σας κοστίσει πολύ περισσότερο σε χρόνο και ίσως σε κόστος διαφήμισης.
- Προσφέροντας ένα δωρεάν αξεσουάρ κάνετε πιο δελεαστική τη συμφωνία. Αν μάλιστα το αξεσουάρ αυτό είναι ειδικά γι’ αυτό το μοντέλο, σας είναι ούτως ή άλλως άχρηστο. Μια γεμάτη δεξαμενή καυσίμου μπορεί επίσης να είναι ένα επιπλέον δέλεαρ.
- Φροντίστε η τιμή πώλησης αρχικά να μην είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα, διότι θα μειωθεί και άλλο, μιας και η διαπραγμάτευση είναι μέρος της εμπορικής συναλλαγής.
Πληρωμή
- Ζητήστε το ποσό να σας καταβληθεί σε μετρητά, καθώς είναι ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής.
- Προσπαθήστε να γίνει η παράδοση των χρημάτων σε μια τράπεζα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα άμεσου ελέγχου για πλαστά χαρτονομίσματα. Εάν η πληρωμή γίνει με επιταγή ή με ηλεκτρονική μεταφορά θα μεσολαβήσουν κάποιες μέρες ώσπου το ποσό να εμφανιστεί στο λογαριασμό σας.
- Κρατήστε πάντα το αυτοκίνητό σας μέχρι να παραλάβετε το πλήρες ποσό πώλησης.
- Ζητήστε από τον αγοραστή τα πλήρη στοιχεία του (αριθμό ταυτότητας, διεύθυνση, τηλέφωνο κ.λπ.) ώστε, αν κάποιο πρόβλημα προκύψει, να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του. Αν είναι απρόθυμος να δώσει αυτές τις πληροφορίες να είστε επιφυλακτικοί μαζί του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου